המרוץ למטה

"אולפן שישי" ממשיכה להיות תוכניות החדשות הכי מביכה בטלוויזיה, והפעם – אייל ברקוביץ' מריץ בשידור חי את יאיר לפיד לראשות הממשלה. לחיים!


אחרי האייטם הגרוע שהיה על חיים משה ב"אולפן שישי" בשבוע שעבר לא היתה לי כל כוונה שבעולם לראות את התוכנית הזאת בתקופה הקרובה. אבל יצא שהעברתי לערוץ 2, כדי לראות אם התחיל "ארץ נהדרת" ונפלתי על הראיון שערך יאיר לפיד עם אייל ברקוביץ'. והאמת, טוב שכך, אחרת מה הסבירות שהייתי רואה בשידור חי איך ברקוביץ' ממציא מחדש את גבולות הטלוויזיה והופך סופית לפארודיה של עצמו?

אבל למה להכביר במילים, בואו ניתן לגאון לדבר בעד עצמו – לקראת סוף הראיון הוציא ברקוביץ' בקבוק יין לבן ושתי כוסות, מזג את היין ואמר ללפיד:

אייל ברקוביץ' אולפן שישי יאיר לפיד

אייל ברקוביץ מביך ב"אולפן שישי" (צילום מסך)

"אני היום סיימתי את הקמפיין שלי (לאימון נבחרת ישראל בכדורגל), אם ירצו יתנו לי, תודה רבה, אני גאה. אם לא –  גם טוב, נמשיך הלאה. אבל! אני רוצה לפתוח פה קמפיין חדש. לחיים! שמעתי שאתה הולך לראשות הממשלה. אז קדימה, זה קמפיין!! בוא נפתח מהיום קמפיין חדש".

אין מילים לתאר כמה איום (ומצחיק) זה היה, ולכן יש וידיאו שימחיש את זה בצורה הטובה ביותר – החל מדקה 6:55 תוכלו לצפות בהתדרדרות לתהומות הפח.

5 responses to this post.

  1. Posted by lironmil on 20 בפברואר 2010 at 12:08

    אני עוד מז/שועז/שעת ממסיבת העיתונאים שלו השבוע. מה שכן, לפחות הוא גרם לי להתעניין בספורט לרגע…

    להגיב

  2. Posted by טליק on 20 בפברואר 2010 at 22:41

    שוב אציין עד כמה לדעתי הפעם יאיר לפיד לא אשם בפחיות תוכניתו, בניגוד לשבוע שעבר

    אבל אין ספק שמדובר בפח שהולך ומתרחב, רק בשביל זה שווה לראות אילו זוועות מכינים לנו בשבוע הבא.

    להגיב

  3. Posted by יוני on 21 בפברואר 2010 at 8:49

    יאיר לפיד אשם בהכל

    להגיב

  4. Posted by דודי on 21 בפברואר 2010 at 10:03

    אוי, זה היה קטע גדול. ראיתם איך הוא היה נבוך כשברקוביץ' "הפתיע" אותו ?
    תגידו, חשבתם מה נעשה כאשר יאיר באמת ירוץ לראשות הממשלה ובאמת לא יהיה מישהו יותר נורמלי ממנו להצביע לו?

    להגיב

  5. Posted by הדס on 21 בפברואר 2010 at 17:17

    יפה שמר לפיד מנסה לשחזר (שלא לומר למחזר) את השערורייה הברקוביצ'ית ממסיבת העיתונאים, אבל משום מה זה לא מצליח לו. וב"משום מה" כוונתי היא כמובן לעובדה שהוא גם לא חידש שום דבר בראיון הזה וגם טרח להתחנף ולהגיד שהוא בעד הברקו בתפקיד ולא באמת להוציא שום דבר מעניין או כזה שלא שמענו קודם.

    דודי – אתה מתכוון בניגוד למערכת הבחירות האחרונה (וזו שלפניה, וזו שלפניה) שבה היה מבחר גדול של אנשים נורמליים להצביע להם? לא נראה לי שיאיר לפיד הוא זה שיקבע את רף הזוועה…

    להגיב

כתיבת תגובה